Friday, February 11, 2011

Prijatelji stari gdje ste?

Da li ču vas ikad nači?
Kažite mi što to znači
kad u ponoč netko svira.

Larry Jackson

Prijatelji stari gdje ste?
Pamtite li ove zvuke:
Iznad dvora, iznad luke
dok se bijele krila galeba.

Larry Jackson

Prijatelji stari gdje ste?
Kao zraka mladost mine.
Da l' to plaču mandoline
iznad grada koji spava?

Prijatelji stari gdje ste?
Kamo nas to život nosi?
Vjetar je u mojoj kosi
na tren stao, vi se vračate.


Tko zna gdje su dani ti
kad smo djeca bili mi?
Svi se mogu voljeti,
nemožemo mi, nemožemo mi.

Tko zna gdje su dani ti
kad smo sretni bili mi?
Nije lako kad si sam
ja to znam.

Larry Jackson

Prijatelji stari gdje ste?
Bosiljka me miris prati,
jednog dana kad se vratim,
sjat če sunce kao prije.

Larry Jackson
(art by Larry Jackson)

Prijatelji stari gdje ste?
Noč je puna toplog daha,
slušat čemo opet Bacha
dok u more zvijezde padaju.


No comments:

Post a Comment